האם ניתן להוציא דרכון פולני לבד?

אם אתם מעוניינים להוציא דרכון פולני אתם יכולים לעשות זאת לבד רק בתיאוריה. בפועל מדובר בתהליך מסובך מאוד וגם אם תבצעו את התהליך הזה באיטיות ובשיקול דעת רב עדיין יש סיכוי טוב שתעשו משהו שגוי בדרך. זה הזמן להבין כיצד אפשר להוציא דרכון פולני בדרך הכי מהירה ובטוחה. 

למה כדאי להוציא דרכון פולני?

הוצאת אזרחות פולנית היא לא משימה שאתם יכולים לזלזל בה ולחשוב שאפשר לטעות בה. למעשה הוצאת דרכון פולני יכולה לשפר את חייכם בצורה הרבה יותר מרשימה ממה שאתם חושבים והיא יכולה לספק לכם חיים אחרים לגמרי, לא פחות. כאשר יש לכם דרכון פולני אתם למעשה נחשבים לתושבי האיחוד האירופאי, ואז אתם יכולים ללמוד במחירים נמוכים מאוד באוניברסיטאות הכי טובות שיש. כמו כן אתם יכולים ליהנות מעבודה מתגמלת יותר בתור שכירים אם רילוקיישן לתקופת זמן מסוימת לא גורם לכם לדאגות. אפשרות לעסקים בשוק האירופאי ומעבר חופשי בין גבולות האיחוד, כל אלו יתרונות שאתם יכולים ליהנות מהם אם יהיה לכם דרכון!

האם אפשר להוציא רק דרכון בלי אזרחות?

כדי להוציא את האזרחות הפולנית אתם צריכים להיות בפולין. אם תעברו את כל התהליך אחרי שהוכחתם את תנאי הזכאות שלכם אתם יכולים לקבל את הדרכון הפולני ולהיכנס איתו לפולין ושם להשלים את התהליך. הדרכון הוא בסופו של דבר אישור של המדינה שאותו אזרח יכול לעבור בשמה ושהוא שייך אליה ולכן חשוב לעשות את ההבחנה הזו. בכל מקרה ניתן להוציא דרכון פולני דרך השגרירות כשזה בעצם אותו המסלול לאזרחות פולנית כך שאתם לא צריכים לעבור תהליך נוסף.

כיצד ניתן להוציא דרכון פולני?

הוצאת דרכון פולני יכולה להישמע לכם כמו משימה קלה אחרי שתקראו מדריכים שונים באינטרנט. באופן תיאורטי אמנם מדובר במשימה קלה אך בפועל המשימה הזו יכולה להיות הרבה יותר קשה ממה שאתם חושבים. כדי להוציא דרכון פולני יש צורך לברר את תנאי הזכאות הראשוניים שלכם לפי שם המשפחה והקשר הכללי שלכם לפולין אך לאחר מכן עליכם להשיג את המסמכים שיוכיחו את הטיעונים שלכם. תהליך זה יהיה הרבה יותר מורכב וחייב לכלול את הקהילה היהודית בפולין שתסייע לכם. כמו כן צריך להכיר את הפורמט המתאים להגשת הבקשה לשגרירות פולין.

כיצד אפשר לעבור את התהליך בקלות?

אם אתם רוצים לקבל את הדרכון הפולני שמגיע לכם לפי ההיסטוריה בצורה הרבה יותר פשוטה וגם בטוחה אתם יכולים לפנות עורך דין מנוסה. יש לא מעט עורכי דין בארץ שמתעסקים עם הוצאת אזרחויות זרות כאש עורכי דין שמתעסקים בנושא של דרכון פולני יש בשפע, בגלל ריבוי הבקשות בארץ. עורך דין יכול לעזור לכם לעבור תהליך הרבה יותר בטוח כך שבסופו של דבר תוכלו לעבור אותו במהירות רבה יותר כשאתם יודעים שבסוף, לא משנה כמה זמן תחכו, הוא יהיה שלכם. עורך דין יוכל להסיר מכם את ההתעסקות בזמן התהליך וכך לא תצטרכו לבזבז על כך זמן וכאבי ראש מיותרים.

כמה זמן אורך תהליך הוצאת הדרכון?

הוצאת דרכון פולני באמצעות עורך דין מנוסה יכולה לקחת זמן קצר יותר מאשר הוצאת דרכון פולני לבד וזאת מעבר לסיכויים שלכם שישתפרו עמו. התהליך יכול לקחת בין חצי שנה לשנה אך בגלל ריבוי פניות בזמן האחרון יש סיכוי שהתהליך יתעכב מעט יותר. חשוב לזכור כי התהליך יכול להיות ארוך יותר גם בגלל המצב האישי שלכם כמו למשל מחסור במסמכים וכן הלאה. לכן חשוב לבחור עורך דין מנוסה שמתמחה בהוצאת דרכון פולני באופן ספציפי ושיש לו קבלות.


 from amichaizlaw.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה