אזרחות פולנית עורך דין

לא פשוט להוציא אזרחות פולנית אפילו אחרי שיצא החוק החדש שעדכן את זכויות של ישראלים רבים ואפילו לא אם אתם בטוחים שהאזרחות מגיע לכם לפי סעיפי החוק. היא תהיה פשוטה הרבה יותר אם תיעזרו בעורך דין מנוסה שמכיר את התהליך הבירוקרטי. עד כמה באמת חשוב להיעזר בו?

מי יכול לקבל אזרחות פולנית?

לפי החוק הפולני המעודכן כל צאצא לאזרח פולני שהיה אזרח לפני שנת 1951 רשאי לקבל אזרחות פולנית. יש אמנם כמה הסתייגויות מהחוק ויש כמה סעיפים שיכולים להקשות עליכם לקבל את האזרחות אך בסופו של דבר מדובר בהוצאת האזרחות הכי קלה שיש, אפילו יותר מהספרדית או הפורטוגלית. הסיבה לכך שאזרחות זו קלה מאוד להוצאה היא הקשר ההדוק שיש לישראלים עם פולין, כיוון שהשואה התרחשה רק לפני 70 שנים ולפניה היו בה יהודים רבים שעלו ארצה או שנספו במהלכה. האזרחות הפולנית היא עדיין הליך בירוקרטי קשה וארוך שיכול לקחת יותר משנה שלמה.

למה שנתאמץ כדי לקבל אזרחות?

יש אנשים שיעדיפו לעבור את התהליך הבירוקרטי המסובך והארוך של הוצאת האזרחות הפולנית לבד ויש אנשים שיעדיפו לפתוח את הכיס ולשכור את שירותיו של עורך דין . עורך דין מומחה להוצאת אזרחות פולנית יכול לסייע לכם לעבור את התהליך במהירות. אתם לא תצטרכו להיות מעורבים יותר מידי בתהליך ובבירוקרטיה כמעט ובכלל. מה שאתם כן צריכים לעשות זה לבחור את עורך הדין המתאים ולהסביר לו מה המצב שלכם, איפה גרו סבא וסבתא וכמובן האם יש לכם פיסות מידע שיעזרו להוכיח זאת. אחרי שהוא יגבש את האסטרטגיה המתאימה לקבלת האזרחות שלכם.

כיצד הכי פשוט לקבל את האזרחות?

הכי פשוט לקבל את האזרחות הפולנית כאשר פונים לעורך דין ויש לכך כמה סיבות. ראשית, הוא יעשה את רוב העבודה עבורכם ואתם לא צריכים להיות מעורבים בה. בצורה כזו אתם גם לא צריכים לבזבז זמן על התהליך וכך אתם יכולים לעבוד יותר או לנצל את הזמן הפנוי שלכם לעניינים אחרים, ושנית, הסיכוי עמו יהיה הרבה יותר מהיר ובעל סיכויי הצלחה גבוהים יותר. עורך דין להוצאת דרכון פולני מכיר את האנשים הנכונים, בין אם מדובר על ראשי מחוזות בפולין או ראשי הקהילה היהודית בפולין. הוא גם יודע כיצד לפנות לשגרירות פולין בנוסח הנכון וגם יכול ליצור קשר עם ארכיון משרד הפנים הפולני.

כמה יעלה עורך דין להוצאת אזרחות?

לעורך דין להוצאת דרכון פולני יש חיסרון אחד בולט והוא כמובן המחיר. המחיר של דרכון פולני עם עורך דין יכול להגיע ל-10 אלף שקלים ולא יירד באופן ממוצע מ-3000 שקלים. אמנם לא  מדובר על מחיר זול אך קחו בחשבון שאתם לא צריכים להתעסק בשום דבר בתהליך והעלות הזו כוללת את כל ההוצאות. ההוצאות הללו יכולות להיות משתלמות במיוחד לטווח הארוך אם תקבלו את האזרחות הפולנית שכן ייפתחו לכם דלתות רבות בשוק האירופאי. תוכל וללמוד, לעשות עסקים, לעבור בין מדינות והחיים שלכם יהיו שונים לגמרי.

כיצד נבחר את עורך הדין המתאים?

אין ספק כי דרכון פולני ייראה לכם קרוב יותר כאשר תעברו את התהליך עם עורך דין אך חשוב מאוד לבחור אותו בצורה נכונה. לא כל עורך דין יוכל לבצע את המשימה באותה הקלות, יש עורכי דין מנוסים יותר ויש כאלו שמנוסים פחות. יש לבחור עורך דין שמצד אחד מציע מחיר הולם אך מצד שני יש לו קבלות בתחום. כמו כן אסור לשכוח את היחס האישי שהוא מעניק, את הזמינות שלו וכמובן את הכימיה שיש ביניכם שגם היא חשובה בבחירת עורך דין.


 from amichaizlaw.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה