אזרחות פולנית זכאות

כבר אפשר להריח את אירופה

ישראלים אוהבים מאוד את אירופה ולא רק בגלל שהיא קרובה וקל לנו לטוס אליה לחופשות, אלא בגלל האפשרויות הרבות שיש בה. כול הגבולות פתוחים והיחסים בין המדינות השכנות שונה לגמרי ממה שאנו מכירים מכאן. מדינות רווחה שמאפשרות לימודים כמעט בחינם ועבודה רבה שלא נגמרת יחד עם הזדמנות גדולה לעשות עסקים. יש הרבה סיבות מדוע אזרחות אירופאית יכולה לעזור ואם אתם רוצים לברר איך להגשים את החלום, אזרחות פולנית יכולה להיות המפתח. לאזרחות פולנית זכאות גם לדרכון פולני או אירופאי כיאה למדינות האיחוד ולפני שאתם ממשיכים לחלום, כדאי שתבדקו האם כל הטוב הזה יכול להיות שלכם.



מי זכאי לאזרחות פולנית?

·         החוק הפולני לגבי האזרחות מתייחס לקרבת דם. אמנם גם האנשים שגרים בפולין יכולים לקבל אזרחות במידה ואין להם, אך זהו תהליך שמצריך חיבור למדינה ושהות בה לכמה שנים. לפי החוק הפולני שמתייחס על קרבת דם, גם אתם הישראלים יכולים לקבל אזרחות אפילו בלי לדרוך בה ולמעשה, אפילו בלי לעבור מבחנים שקשורים בפולין. מדינות אחרות כמו ספרד ופורטוגל מחייבות מעבר מבחן על התרבות, ההיסטוריה והשפה אך לא תצטרכו ללמוד מילה בפולנית אם זה מה שמדאיג אתכם.
·         מה שכן תצטרכו לעשות זה להוכיח שיש לכם קרבת דם לאזרח פולין לפני מלחמת העולם השנייה. אין צורך להוכיח את האזרחות באופן ישיר אלא פשוט שאותו אדם היה קשור לפולין ושהה בה כמו למשל נכסים שהיו לו, תעודת סיום בית ספר, תעודת נישואין, תעודת פטירה וכמובן צילום תעודת זהות או דרכון במידה ויש.

תהליך שדורש ידע וניסיון

גם אם נראה לכם שהתהליך די פשוט וכבר הבנתם אותו, פשוט לחפש מסמכים ולשלוח אותם למשרד הפנים הפולני, כאשר אתם בטוחים שהמסמכים הללו מספיקים, יכול להיות שהתהליך שלכם יסתבך ותקבלו סירוב שינפץ לכם את כל החלומות. אסור לקחת סיכונים כשמנסים להוציא את האזרחות הנחשקת ולכן חשוב לפנות לעורך דין מוסמך בתחום. רק עורך דין שכבר סייע למאות ישראלים לקבל את האזרחות הפולנית יוכל לסייע גם לכם. כדאי מאוד לבחור עורך דין מנוסה עם קבלות בתחום ולא להתפשר על הניסיון בגלל המחיר, מה שבכל מקרה יחזור אליכם לטובה המשך.


 from amichaizlaw.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה