אימא פולנייה - לפעמים זה גם משתלם

מה לא נאמר על העם הפולני וכל הבדיחות מוכרות כבר לכולנו. אומרים שפולניות הן קשות, קרות והם יכולות להיות גם מאוד נודניקיות לילדים אך אימא פולנייה היא אימא מיוחדת ולמעשה בימים בלו החשיבות שלה לגבי המשך חייכם יכולה להיות גדולה ביותר. אולי בזכותה יהיה לכם עתיד אירופאי מבטיח.

אימא פולנייה - לפעמים זה גם משתלם
אם אי פעם יצא לכם להכחיש את השורשים הפולניים שלכם, יצא לכם לראות את המנהגים של העדה ולחשוב שאולי היה מתאים לכם משהו אחר, הגיע הזמן לשים את כל זה מאחור כי האימא הפולנייה שלכם יכולה לספק לכם עתיד הרבה יותר זוהר. למעשה כל קשר כלשהו לעם הפולני, קשר שמתבסס על קשר דם עם צאצא קרוב או רחוק, יכול להיות המפתח שלכם לדרכון אירופאי. עקב חוק חדש שיצא בפולין, ניתנת אזרחות לכל מי שהיה אזרח פולין לפני ינואר 1951.
ולמה זה משתלם?
·         אנשים רבים לא יגלו עניין בדרכון ואזרחות פולניים כיוון שהוא לא דבר שנשמע מושך במיוחד. אמנם דרכון זר תמיד יכול להיות טוב, עם כל הפטריוטיות ואהבת המדינה, אך עם זאת כיום פולין חברה באיחוד האירופאי דבר שהפך לחלוטין את המשמעות של דרכון בחסותה. דרכון פולני מאפשר לכם ליהנות מאזרחות אירופאית לכל דבר, כאשר אפשרויות רבות יהיו פתוחות בפניכם.
·         אחת האפשרויות הכי מעניינות לאנשים צעירים הן אפשרויות הלימודים. אם יש לכם זרחות פולנית, אתם יכולים לקבל לימודים מסובסדים ולעתים אף ללמוד בחינם. זה יכול לחסוך לכם הרבה חיפושים אחרי מלגות שונות או אפשרויות לימודים זולות כי כאמור באירופה המחירים ממש לא פשוטים.
אימא שלכם מסדרת לכם עבודה
מלבד לימודים, יינתנו לכם ויזות יותר בקלות. אירופה פתוחה בפני הקהל שמחזיק באזרחות אירופאית וזה נכון גם לגבי מעבר ושהות במדינות השונות וגם בענייני עבודה, שלבטח יהיו לכם הרבה יותר קלות. כמו כן, ניתן לעשות עסקים יותר בקלות כשיש לכם דרכון פולני כאשר רכישה של נדל"ן, אישורי עבודה ופתיחת חברה יהיו פשוטות יותר כאשר לכם בידיכם דרכון אירופאי במקום להתחיל את המירוץ הבירוקרטי אחר האישורים הנחוצים.


 from amichaizlaw.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה