הדרך הקלה ביותר להשגת דרכון פולני

הקפדה על השלבים הנכונים יכולה לקצר משמעותית את הדרך להשגת דרכון פולני. את התהליך מומלץ לעבור בליווי עורכי דין שמתמחים בכך. ליווי ומעורבות של עורכי דין מונעים עגמת נפש וחוסכים התנהלות בירוקרטית מול הרשויות בפולין וביבשת אירופה.

image
אלו השלבים המרכזיים בדרך הקלה ביותר להשיג דרכון פולני:
א. בדיקת זכאות – בשלב הראשון יש לבצע בדיקת אזרחות פולנית זכאות. בדיקת זכאות ראשונית עם מבקש האזרחות מתבצעת באמצעות שיחת טלפון או מפגש קצר. מטרת הבדיקה היא לוודא עמידה בקריטריונים לקבלת האזרחות הפולנית. בשלב השני מבצעים בדיקת זכאות מקיפה יותר, שנמשכת בין יומיים לשלושה ובה ממלאים שאלון רשמי.
ב. הגשת מסמכים – אדם שמקבל אישור על אזרחות פולנית זכאות וממציא את המסמכים הנדרשים יכול להתחיל בהליך המעשי של הגשת הבקשה לקבלת אזרחות. הזמן תלוי במורכבות התיק והוא עשוי לארוך עד שנה. עם זאת, בהחלט ייתכנו מצבים שבהם האזרחות מאושרת תוך כמה שבועות בלבד.
ג. אישור האזרחות וקבלת התעודה המקורית – בשלב הזה מקבלים את האזרחות המיוחלת ואת התעודה מפולין. זה עשוי לארוך חודש ימים, בהתאם לשעות העבודה של הגורמים הרשמיים באירופה. רק לאחר שאזרחותו הפולנית של המבקש מאושרת, הוא יכול להתחיל ברישום כדי להוציא את הדרכון הפולני עצמו.
ד. קבלת הדרכון – השלב האחרון הוא קביעת תור מול שגרירות פולין בתל אביב כדי לקבל את הדרכון הפולני. את התור קובעים באמצעות אתר האינטרנט של השגרירות וגם בנושא הזה אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע. יש לגשת לשגרירות עם כל המסמכים לרבות תעודת אזרחות פולנית מקורית, מסמכים לדרכון, טופס בקשה, שתי תמונות פספורט ואישור על תשלום אגרה.
טיפים לבדיקת אזרחות פולנית זכאות
מי שרוצה לבדוק אזרחות פולנית זכאות ולהתחיל את התהליך להוצאת הדרכון צריך לעשות זאת בליווי אנשי מקצוע שמוסמכים לכך. הטיפ החשוב בהקשר הזה הוא לתת עדיפות לעורכי דין עם המלצות.
ניתן לאסוף המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה. כך אפשר לקצר משמעותית את התהליך הנדרש להוצאת הדרכון ולעמידה בקריטריונים של ממשלת פולין.


 from amichaizlaw.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה