מה נותנת לי אזרחות פולנית?

אולי אתם חושבים שאזרחות פולנית לא תהיה שווה את התהליך הארוך עד לקבלתה וכמובן לא את המחיר שתשלמו עליה אך זו ההחלטה הכי חשובה שתוכלו לקבל לטווח הארוך. אזרחות פולנית יכולה להפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים ונוחים וזה הזמן להבין מדוע וכיצד זה קורה.

את היכולת לגור באופן קבוע באירופה

אזרחות פולנית נותנת לכם הרבה דברים אך הדבר הראשון שאולי יקרוץ לחלק ממי שקורא את המאמר הזה יותר מכול, היא היכולת לגור במדינות רבות באירופה בלי להסתבך עם חוקי ההגירה. אזרחות פולנית שווה לאזרחות אירופאית ולכן כאשר אתם מקבלים אותה אתם רשאים להיות תושבי קבע ברוב המדינות, וגם אם יש חוקים שמתנגדים לכך ההתנגדות תהיה הרבה יותר קלה. ההגירה בין מדינות האיחוד האירופאי שונה לגמרי מהגירה של תושבים מחוץ לאיחוד אל גבולותיו, ולכן אתם מרוויחים. העניין הזה משמעותי מאוד גם למי שחולם להיות שכיר ולחות באירופה וגם לשאיפות עצמאיות.

לעבור בין גבולות עם דרכון חזק במיוחד

אם אין לכם שאיפות לחיות באירופה אתם יכולים ליהנות לפחות ממעבר חופשי בין גבולות. המעבר יכול להיות הרבה יותר חופשי ממה שנדמה לכם, בחלק מהמקרים אתם אפילו לא צריכים דרכון אלא להראות תעודת זהות כשתהיה לכם אחת כזו. חשוב לזכור כי הדרכון האירופאי נחשב לחזק במיוחד ואפשר להיכנס איתו למדינות רבות בעולם שלא ניתן להיכנס אליהם עם דרכון ישראל כלל, כמו למשל דובאי. חשוב לזכור כי גם אם אתם יכולים להיכנס אל חלק מהמדינות עם דרכון ישראלי, חוקי ההגירה שונים ולכן אתם צריכים להישאר זמן מסוים או לעבור תהליך ארוך ויקר, כמו למשל במקרה של ארצות הברית.

לרכוש השכלה גבוהה במקומות לימוד מרשימים

אי אפשר לחשוב על אירופה בלי לחשוב על השכלה גבוהה, כאשר אירופה היא היבשת המפותחת ביותר שיש. במשך ההיסטוריה אירופה פתחה פער ניכר על שאר העולם ולא ניכנס לרזולוציות גבוהות מידי בנושא זה שיכול להיות עמוק בעצמו. מה שחשוב לדעת הוא שאזרחות פולנית מעניקה לכם את האפשרות ללמוד בכל מקום באירופה ולקבל את אותם התנאים כמו כל תושבי האיחוד. זה אומר שאתם יכולים להירשם לאוניברסיטאות הכי טובות שיש ולקבל שכר לימוד הרבה יותר נמוך ואטרקטיבי ממה שהייתם יכולים לקבל בארץ, בשל הסבסוד הממשלתי. כל זאת כמובן במידה ותעברו את תנאי הקבלה.

לעבוד באירופה ולהרוויח שכר הרבה יותר גבוה

רוצים להיות שכירים ולעשות בדיוק מה שאתם עושים עכשיו, רק עם שכר גבוה יותר ויוקר מחייה נמוך יותר? אתם יכולים להגר לאירופה. אפשר להגר לאירופה עם המשפחה ואפשר להגר לבדכם, אפשר להגר לטווחה ארוך וגם להגר לחצי שנה או שנה. כאשר יש לכם אזרחות אירופאית בזכות אותה אזרחות פולנית שהחכמתם להוציא אתם יכולים לקבל את ה החלטה הזו בקלות רבה יותר ועם הרבה שקט נפשי. אזרחות פולנית נותנת לכם את היכולת הזו וכדאי שתנצלו אותה היטב. מדובר בהזדמנות נהדרת לסיים את החודש עם פלוס גדול יותר בחשבון!

אפשר לרכוש נדל"ן או לפתוח עסק משלכם

הנקודה החשובה ביותר הגירה מהארץ היא לעצמאיים או אנשים עם שאיפות עצמאיות. מי שרוצה להיות יזם בארץ יכול למצוא את עצמו מהר מאוד בבעיה כיוון שיש חסמים בירוקרטיים רבים שלעתים מסבכים הכל כשלא ברור מדוע זה כך. באירופה לא רק שאין חסמים בירוקרטיים משמעותיים כמו בארץ, השוק הרבה יותר גדול ונדמה שהשמיים הם הגבול. כל מה שצריך זה להוציא אזרחות פולנית וליהנות ממה שהיא מאפשרת לכם!


 from amichaizlaw.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה