הדרך הקצרה להשגת דרכון פורטוגלי

דרכון פורטוגלי יכול לעזור לכם לחיות חיים הרבה יותר טובים כי הוא פותח בפניכם אפשרויות חדשות. יכול להיות שהוא לא יהיה רלוונטי עבורכם כמו שהוא יהיה רלוונטי עבור הילדים העתידיים שלכם ולכן כדאי לנצל את ההזדמנות ולעבור את התהליך. מה התהליך כולל? כמה זמן הוא אורך. כמה הוא עולה?

מה כולל תהליך הוצאת הדרכון הפורטוגלי?

תהליך התהליך להוצאת דרכון פורטוגלי יכול להיות ארוך מאוד ולעלות לא מעט אך צריך להבין מה השלבים שלו, כי הם יעשו לכם סדר בראש. השלב הראשון שאתם מבצעים לבד בבית הוא להבין האם אתם משתייכים לצאצאים של מגורשי ספרד. תוכלו דלעת זאת בקלות על פי היכרות עם המשפחה שלכם וכמובן על פי שם המשפחה שלכם. ממשלת פורטוגל פרסמה רשיה של שמות משפחה כך שכל אחד יכול לדעת האם הוא משתייך לצאצאי מגורשי ספרד או לא. לאחר מכן יש לשלוח בקשה לקהילה היהודית, לאסוף מהם מסמכים, לתרגם אותם ולשלוח לממשלת פורטוגל ולהמתין לתשובה ממנה.

כיצד אפשר לעבור את התהליך בקלות?

התהליך אולי נשמע לכם קצר בפסקה הקודמת אך הוא יכול להיות הרבה יותר מורכב. התהליך עצמו יכול להיות קשה בעיקר בשלב השגת המסמכים, כי ללא מסמכים איש לא יאשר לכם לקבל את האזרחות הפורטוגלית. חשוב לזכור כי מדובר על אזרחות חדשה למדינה ואם לא תוכיחו את הזכאות שלכם במאה אחוזים, אף אחד לא יעשה לכם הנחות. כדי שהתהליך יהיה פשוט יותר תצטרכו לעבוד עם עורך דין מנוסה בתחום. עורך דין שמנוסה בהוצאת דרכון פורטוגלי ייצור קשר עם כל הגופים וייצג אתכם בצורה מקצועית, כך שהסיכויים שלכם לקבל את הדרכון הפורטוגלי יהיו גבוהים הרבה יותר.

הבחירה בעורך הדין חשובה במיוחד

אין ספק שיצירת קשר עם הקהילה היהודית בפורטוגל וכמובן גם שליחת המסמכים לממשלת פורטוגל היא לא דבר שכל אחד יכול לעשות בעצמו, ואפילו ההליך השני שהוא בעיקרו הליך פורמלי, יכול להיות קשה מאוד. יש צורך לתרגם את המסמכים ולאשר אותם עם נוטריון וכמובן גם לשלוח אותם בפורמט התקין. בסופו של דבר לא כל עורך דין יהיה מסודר באותה המידה ולא כל עורך דין יהיה מומלץ באותה המידה. זה גם מסביר מדוע המחירים של עורכי הדין לא יהיו זהים. לכן עליכם לבצע סקר שוק ולהבין מי תהיה הבחירה הכי טובה עבורכם.

הכסף שלכם שווה את הזמן שנחסך

אם נביט על העלויות שכולל תהליך הוצאת דרכון פורטוגלי נבין מהר מאוד שעורך הדין גובה מאיתנו את רוב הסכום. עלות הבקשה מהקהילה היהודית לבדיקת הזכאות והמסמכים תעלה 500 יורו, אותם תקבלו חזרה אם התשובה תהיה שלילית. העלות של פתיחת התיק במשרד הפנים הפורטוגלי תהיה 250 יורו. העלות של התרגומים של המסמכים השונים נע בין 500 ועד 2000 שקלים בממוצע, תלוי בכמות המסמכים ובסוגם. לעומת זאת עורך הדין יגבה מכם בין 4 ועד 8 אלף שקלים בממוצע. למרות שהמחיר יהיה גבוה מאוד הוא מאפשר לכם לא להתעסק בו יותר מידי וזה שיפור גדול בתהליך זה. 

עורך הדין משפיע על סיכויי ההצלחה

עורך דין להוצאת דרכון פורטוגלי לא רק יעזור לכם להמשיך לחיות את חייכם כרגיל בלי להתעסק עם כל הבירוקרטיה שבתהליך אלא גם ישפר את סיכויי ההצלחה שלכם. הוא יעביר את כל המסמכים בצורה מסורת, יפתח עבורכם את התיק במשרד הפנים הפורטוגלי, ישיג את המסמכים וידבר עם אנשי הקשר הנכונים כך שהוא למעשה ימקסם את הסיכויים שלכם. בסוף התהליך תבינו עד כמה הסיוע שלו היה חשוב.


 from amichaizlaw.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה