נוטריון בראשון לציון לרכישת דירה

ככל הנראה שאת הנוטריון תפגשו במוקדם או במאוחר ואם יתמזל מזלכם אולי כבר בשנים הקרובות, בעיקר אם תצטרכו לחתום על ייפוי כוח נוטריוני כדי לרכוש דירה. אמנם רכישת דירה היא תהליך מסובך, מורכב ויקר מאוד אך היא משאת נפשם של ישראלים רבים שכבר התייאשו מחיי השכירות. מדוע נדרש ייפוי כוח נוטריוני בעת רכישה דירה? ומדוע עוד יד צורך בנוטריון בראשון לציון לתהליך?

רכישת דירה: תהליך שמורכב מאינספור מסמכים

אין ספק שרכישת דירה היא הרכישה הכי גדולה ויקרה שתבצעו בחייכם. לא רק שזו הרכישה הכי יקרה אלא מדובר ברכישה הכי מורכבת שיש כאשר יש מספר רב של מסמכים שעליכם להציג, חלק מהמסכים נועדו לאשר את ההון שיש לכם, חלק מהם נועדו לסגור את העסקה וחלק נועדו להבטיח את ההסכם שחתמתם במידה ולא תעמדו בתשלומים. בגלל שיש כל כך הרבה מסמכים שכלולים בתהליך המורכב הזה אין ספק שנוטריון בראשון לציון או כל נוטריון אחר בכל קצוות הארץ לפי המיקום הגיאוגרפי שלכם, חייב להיכנס לתמונה. זה הזמן להבין מתי בדיוק הוא נכנס לתמונה אחרי שהבנתם את כמות המסמכים.

האישור החשוב ביותר: ייפוי כוח נוטריוני

ייפוי כוח נוטריוני בראשון לציון הוא ייפוי הכוח הכי חשוב שיש. ייפוי כוח זה יכול להיות דרוש בכמה סיטואציות בחייכם כאשר אחד מהם היא רכישת דירה. ייפוי כוח מנוטריון בראשון לציון יהיה שווה יותר מייפוי כוח רגיל כאשר לייפוי כוח רגיל, כמו זה שאתם מגישים לבנק או לגופים שונים בשביל פעולות יחסית קטנות כמו משיכת כסף או שיחה עם הבנק בשמכם, אפשר לעשות בלי בעיה בעזרת צילום תעודת הזהות, הצהרה וחתימה של מי שמייפה את כוחו של האחר, שבדרך כלל יהיה בן או קרוב משפחה. האישור של נוטריון למען ייפוי כוח נדרש ברכישת דירה כדי לייפות את כוחו של הבנק וזאת במידה ולווה המשכנתא לא יעמוד בהחזרים החודשיים.

בשביל מה צריך את ייפוי הכוח הנוטריוני?

כאשר אתם לווים סכום כף גדול מהבנק כדי לרכוש דירה, הבנק רוצה להבטיח שתחזירו את הכסף ולשם כך יש לו כמה שיטות. מצד אחד הוא דורש שתעשו ביטוח חיים ואז הוא יוכל לקבל את כספו במידה וחס וחלילה יקרה לכם אסון כלשהו, וכמו כן הוא דורש מכם לייפות את כוחו כדי לערוך שינויים במכס ולמעשה לקחת אותו לעצמו במידה ולא יקבל את הסכום. בגלל זה קוראים להלוואה זו משכנתא בסלנג למרות שהמשכנתא עצמה היא השעבוד של הנכס, במקרה זה, הדירה או הבית. ייפוי כוח נוטריוני נחשב לחזק וקל יותר לביצוע משפטי מאשר ייפוי כוח רגיל וכיון הבנקים דורשים זאת, מה שמעוגן גם בחוק.

איך נמצא נוטריון לרכישת דירה?

באופן כללי ייפוי כוח נוטריוני הוא אך ורק אחד מהמסכים שיש לאשר והנוטריון יכול לעזור לכם בעוד מגוון רחב של אישורים ופעולות. עם זאת השאלה הגדולה ביותר היא כיצד תמצאו נוטריון לרכישת דירה כאשר אם אתם מחפשים נוטריון בראשון לציון, החיפוש הכי קל יהיה אחרי שתקבלו המלצות. ככל הנראה יש לכם קרוב משפחה או חבר טוב שכבר קנה דירה והוא יכול לספר לכם על התהליך שהוא עבר, מה שבכל מקרה כדאי מאוד לשמוע, ולא רק לגבי הנוטריון אלא באופן כללי על כל תהליך הרכישה כי הטיפים הללו יכולים לעזור. את הנוטריון יש לבחור אחרי סקר שוק מעמיק ואחרי שיחת טלפון שתברר מי מציע את השירות הכי אדיב, מי מנוסה ולמי יש קבלות בתחום.


 from amichaizlaw.tumblr – Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה