למה שווה שיהיה לכם דרכון פולני?

דרכון פולני יכול להיות הדבר שישנה את חייכם ואנו לא מגזימים. אמנם מדובר בפולין, לכאורה לא מדינה מושכת במיוחד, אך אם תהיה לכם אזרחות פולנית השערים לאירופה ייפתחו ותוכלו להרוויח לא מעט מהתהליך.

הדרכון הפולני קרוב מתמיד

החוקים הפולניים השתנו מספר פעמים במהלך השנים וכיום החוק הפולני העדכני ביותר קובע כי כל אדם שנולד בפולין לפני ינואר 1951 יכול ליהנות מהזכאות שלו לאזרחות יחד עם כל צאצאיו. זאת אומרת, שאם אתם ילדים להורים או נכדים לסבים שעונים לקטגוריה הזו, הרי שאתם זכאים לאזרחות פולנית שמקנה לכם אזרחות אירופאית לכל דבר. אמנם לא הכול זוהר ועדיין יש צורך להוכיח את הזכאות שלכם באמצעות מסמכים שלא תמיד יהיה פשוט לגייס, אך התהליך עדיין קל מאוד הודות לחוסר צורך במבחן שפה או היסטוריה.

דרכון פולני - למה שווה שיהיה לכם?

·         דרכון פולני הוא דרכון אירופאי לכל דבר ומכאן שאתם יכולים ליהנות מתנועה חופשית באירופה. במקום לקבל אשרות שהייה מוגבלות בזמן וחוסר יכולת לעבוד, הדרכון האירופאי נותן לכם ליהנות ממש כמו כל אזרח אחר. אתם יכולים למצוא עבודה ולעבוד כמה זמן שתרצו, תוכלו להישאר בכל מדינה ששייכת לאיחוד בלי הגבלה ואפילו תוכלו לפתוח עסק, לרכוש נדל"ן ולפעול בלי שום הגבלה.
·         אחד הדברים שמושכים יותר מכול את הישראלים הוא אישור הלימודים. הרבה יותר קל להירשם ללימודים כשיש לכם דרכון אירופאי כאשר הלימודים מסובסדים ולעתים ניתנים בחינם. כך תוכלו לרכוש השכלה בעלויות הרבה יותר נמוכות תוך כדי חוויה מיוחדת.

איך מתחילים?

כדי להתחיל בתהליך חשוב לפנות לעורך דין מוסמך. רק עורך דין מוסמך יכול להשיג דרכון פולני בקלות רבה מצדכם והרבה מאמץ מצדו כאשר הוא זה שישאל אתכם מספר שאלות ויסביר לכם כיצד תשיגו את המסמכים הרלוונטיים והוא ימקסם משמעותית את הסיכוי שלכם להצליח. זאת במקום שאתם תחפשו בארכיונים בעצמכם, דבר שיכול להיות מאוד מסובך. כמו כן, חשוב לזכור שהתהליך לוקח זמן, לעתים כמה חודשים ולעתים שנה שלמה, אז אם אתם בונים על דרכון אירופאי בקרוב, חשבו שנית.

 from amichaizlaw.tumblr – Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה