5 סיבות להוצאת דרכון פולני

בעלי אזרחות פולנית יכולים להוציא דרכון ולהשתמש בו לטובת שורה ארוכה של צרכים ומטרות. הנה למשל כמה סיבות טובות להוצאת הדרכון:

1. הצטרפות לאיחוד האירופי
אדם בעל אזרחות פולנית הוא אזרח האיחוד האירופי. החל מחודש מאי 2011 ועד הודעה חדשה הוא יכול לעבוד בכל מדינות האיחוד באופן חוקי, כמו גם ללמוד באוניברסיטאות שונות בחינם או בהנחה משמעותית. הצטרפות לאיחוד האירופי היא בין הסיבות העיקריות בגללן כדאי לשקול הוצאת דרכון פולני.

2. תהליך קצר ויעיל
ניתן להתייעץ עם עורכי דין ואנשי מקצוע לגבי הוצאת דרכון פולני. זהו תהליך קצר מכפי שנהוג לחשוב והוא מתקיים ביעילות רבה. התהליך הקצר והיעיל לא אמור לפגוע בשגרת החיים של גברים ונשים בעלי אזרחות פולנית. בדיקת הזכאות מתבצעת באופן מיידי וניתן לערוך אותה גם באתרי האינטרנט.

3. אפשרויות עבודה
עוד סיבה טובה להוציא דרכון פולני יכולה להיות הצטרפות לכלכלה שנמצאת בתנופה אדירה. פולין היא בין המדינות הצומחות באירופה, בעיקר בהשוואה למדינות הגדולות כמו איטליה, ספרד וכדומה. אפשרויות העבודה בפולין מגוונות והן קורצות גם לגברים ונשים מישראל. אפשר לבדוק את עיקרי החוקים הפולניים ואת התנאים לאשרור האזרחות ולאחר מכן למצוא הצעות עבודה רלוונטיות.

4. ויזת עבודה לארצות הברית בתנאים מקלים
בעלי דרכון פולני יכולים לקבל ויזת עבודה לארצות הברית בתנאים מקלים יותר בהשוואה לבעלי דרכון ישראלי, או בהשוואה לבעלי דרכונים ממדינות אחרות בעולם. ויזת העבודה פותחת אופציות נוספות עבור בעלי אזרחות פולנית והיא אטרקטיבית גם עבור מי שרוצה להגיע לארצות הברית כדי לטייל. לאחר הוצאת הדרכון ניתן להמשיך להתנהל מול שגרירות ארצות הברית בקלות וביעילות.

5. קניית נכסי מקרקעין בכל אירופה

חופש התנועה בין מדינות אירופה הוא חלק בלתי נפרד מרשימת היתרונות של הוצאת דרכון פולני. באותה נשימה אפשר להזכיר גם את האופציה של קניית נכסי מקרקעין בכל אירופה, כדי להשקיע ביבשת וליהנות מתשואה גבוהה על נכסי נדל"ן. רכישת הנכסים מיועדת לבעלי דרכון אירופאי או במקרה הזה למי שיש לו אזרחות פולנית. 

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מה תפקידו של נוטריון?

דרכון אירופאי ליוצאי עדות המזרח

הוצאת דרכון פורטוגלי מדיניות כניסה